Интернет-магазин "Sverlo"
Оплата і доставка

Способи оплати

WayForPay
Післяплата
Укрпошта
50 ₴, Передплата 100%
Відправлять завтра
Доставлять за 2–14 днів
Нова Пошта
70 - 190 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–3 дні

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.

Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

  • При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
  • При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
  • При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +380 (44) 344-82-53

Винятки

  1. Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
  2. Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Ознайомитись з Переліками та умовами ви можете за посиланням

Умови гарантії

Гарантійний термін товару починається з дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути надані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Гарантія не поширюється на вироби з пошкодженнями:
внаслідок значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (зокрема внаслідок пошкодження серійного номера на товарі);
якщо ремонт виробу було здійснено особою, не уповноваженою виробником або магазином;
внаслідок неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, що перевищують встановлені українським стандартом норми;
через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ).
Увага! Гарантія не розповсюджується на аксесуари.
Несправний виріб у гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання про необхідність заміни виробу або ремонту залишається за сервісним центром.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на період перебування товару у ремонті.