Мотор для човна Euro Craft 2-тактний ECSL60

Мотор для човна Euro Craft 2-тактний ECSL60

Мотор для човна Euro Craft 2-тактний ECSL60 від компанії Интернет-магазин "Sverlo" - фото 1
4 952 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
122210122019
Виробник
Euro Craft
Країна виробництва
Польща
Тип двигуна
бензиновий
Тактність
двотактний
Потужність
6 л.с.
Кількість циліндрів
1
Система вприскування палива
карбюратор
Тип паливного бака
внутрішній
Гарантийный срок
12 мес
Объем двигателя
52 куб. см
Система запуска
ручной стартер
Количество лопастей
3 шт

Опис

Описание

Технічні характеристики:

Потужність – 6HP

Двигун – Двотактний

Передача - 2.08

Паливна суміш - 1:25

Початок - вручну

Інформація про продукт:

Двотактний 6-тактний бензиновий двигун буде використовуватися як рушійна сила для будь-якого середнього розміру човна та для надувних човнів,

Підвісний двигун - це дуже зручне рішення, яке дозволяє легко і дешево загнати човен. Завдяки компактній конструкції та використанні спеціального монтажного кронштейну, його адаптація до будь-якого типу конструкції не є проблемою. Кріплення стабільне завдяки двома незалежним шурупам. Встановлення цілі також дозволяє розміщувати болт під кутом у 4 різних положеннях залежно від уподобань власника.

Двотактний двигун дозволяє безперебійно працювати на паливі та мастильні суміші за будь-яких умов. Завдяки охолодженню повітря аварійні елементи охолодження були усунені рідиною. Завдяки відповідному дизайну, двигун досягає максимальної потужності до 6 кінських сил, забезпечуючи достатню тягу для будь-якого типу судна середніх і малих розмірів. Двигун обладнаний основними захисними пристроями, так що загальна вага зводиться до мінімуму, а оператор може контролювати стан окремих компонентів привідного пристрою без демонтажу негабаритних захистів.

Контроль двигуна здійснюється за допомогою зручної рукоятки, розташованої на жорсткому стрілі. Рукоятка складається з двох частин: ручки та панелі управління. Ручка виконана з каучуку та відповідним чином профільована, що робить його надійним зчепленням навіть у жорстких умовах. Панель керування обладнана регулятором швидкості двигуна, що переводить на швидкість руху та вимикання запалювання для аварійних ситуацій або при вимкненні двигуна.

Двигун має ручний пусковий пристрій, що означає, що він запускається затягом стартеру. Привід від двигуна до гвинта передається через відцентрову муфту, яка є зручним та безперебійним приводом. Застосовується 3-х віновий гвинт, що дозволяє правильно підібрати штовхання, дозволяючи відповідним чином керувати катером. Гвинт змінний і не займає багато часу для заміни. У випадку несправності або зносу гвинта, достатньо вийняти штифт та замінити штифт. Він також забезпечує можливість встановлення напрямку руху шляхом інтеграції гвинта з жорсткою стрілою.